Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Opis dotyczy zaobserwowanej sytuacji w osiedlowym sklepie. Chciałam zakupić jedną z patelni, które w tym dniu dostarczono do sklepu. Patelnia była bardzo ładna i kosztowała 29 zł (zgodnie z naklejoną na niej ceną). Na samej półce, na której leżały patelnie nie znalazłam informacji o cenie leżącego tam towaru. Ponieważ cena była przystępna włożyłam patelnię do koszyka i udałam się do kasy. Po drodze przechodziłam koło pracownika myjącego podłogę. Pracownik prowadził akurat rozmowę z grupką młodych dziewczyn robiących zakupy w sklepie. Rozmowa była stosunkowo głośna i dotyczyła spraw osobistych pomiędzy wspomnianymi dziewczynami a córką pracownicy myjącej podłogę. Wywnioskowałam, że pomiędzy obiema stronami istnieje jakiś poważny konflikt. Pracownica poinformowała dziewczyny, że mają trzymać się z daleka od jej córki. Wspomniana rozmowa była na tyle głośna, ze oprócz mnie słyszały ją inne osoby robiące zakupy oraz pracownik siedzący przy kasie znajdującej się jakieś 20 metrów od rozmówczyń. Kasjerka zwróciła uwagę pracownicy, że ma zakończyć rozmowę z klientkami i zająć się swoją pracą, ponieważ nie jest to czas i miejsce na takie rozmowy. Gdy podeszłam do kasy, kasjerka zeskanowała kod kreskowy z patelni i okazało się, ze cena znajdująca się na patelni różniła się o 10 zł z ceną znajdującą się w systemie. Zawołała więc pracownika odpowiedzialnego za układanie towaru na półkach oraz naklejanie cen i poinformowała, że towar został źle oklejony, gdyż znajdują się nim nieprawidłowe ceny. Natomiast ja zostałam poinformowana, że mimo tego iż cena patelni jest wyższa to zapłacę za nią dokładnie tyle ile widnieje na naklejce. Kasjerka przeprosiła mnie za zaistniałą sytuację.