Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: weszłam do sklepu i przywitałam się z dwiema paniami stojącymi na dole przy kasie, które entuzjastycznie mi odpowiedziały. nie wiedziałam gdzie jest dział damski i zostałam skierowana przez panie na piętro. gdy weszłam na górę sprzedawcy zajmowali się dotowarowywaniem salonu.na salonie znajdowało się około 13 klientów. Dziewczyny wyglądały na zajęte ale chętnie doradzały klientom i pomagały jeśli ktoś czegoś potrzebował.sklep mi sie podobał było czysto, rzeczy na połkach starannie poukładane. rozglądałam sie po sklepie ale nikt sie mną szczególnie nie zainteresował. Byłąm w tym sklepie pierwszy raz wiec nie bardzo wiedziałam co gdzie jest i poprosiłam jedną z ekspedientek aby pomogła mi w wybraniu odpowiedniego modelu spodni. ekspedientka chętnie mi zaczeła pomagać. zadała na początku pytanie jaki model mnie interesuje, chodziło o nogawkę oraz o kolor. zaproponowała mi kilka modeli w moim rozmiarze i zaprosiła do przymierzalni. w przymierzalni było czysto. espedientka jednak pozostawiła mnie samą. po chwili wyszłam z przymierzalni zaprezentowalam sie innej ekspedientce i zapytałam o moj wygląd w tych spodniach. dziewczyna wyrazoila swoje zdanie i zaporoponowala jeszcze inny model, czekała az sie ubiore i pomogla dokonać mi wyboru. gdy sie zdecydowałam skierowała mnie na dół do kasy i podziękowała za zakupy. Obsługa przy kasie była całkiem miła. wyraznie usłyszałam o promocji oraz o tym że mam rok gwarancji na zakupione rzeczy.pytałam o rabaty ale pani z przykroscią stwierdzila ze nic takiego nie maja.