Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Załatwiając sprawę w Kutnie przy okazji wstąpiłęm do banku Reiffeisen na ul. Królewskiej. Chciałem dokonać reklamacji, ponieważ, jakiś czas temu w banku składałem wniosek o kartę kredytową i do tej pory nic nie otrzymałem. Przed placówką było czysto, w pobliżu placówki nie było możliwości zaparkowania samochodu. Wejście do placówki nie jest przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Pracownicy obsługujący klientów ubrani byli czysto i schludnie, posiadali identyfikatory. Pracownicy nie spożywali posiłków. W placówce nie zauważyłem pracownika firmy ochroniarskiej. Kiedy wszedłem do placówki, nikt nie zainteresował się moją osobą, nie zostałem powitany przez pracownika banku. Musiałem czekać 6 minut na obsługę, tzn. dwa stanowiska były zajęte. Zostałem poproszony przez Panią do stanowiska, Pani powitała mnie, zaproponowała swoją pomoc. Pracownik przyjmuje reklamację na moją wyraźną prośbę, musiałem Panią poinformować, że składam reklamację, wcześniej sprawdza w systemie, wypytuje się czy nie pamiętam u kogo wypełniałem wniosek, gdzie to miało miejsce, że bardzo chętnie by mi pomogła ale nie jest w stanie. Pani daje mi druk do wypełnienia, informuje mnie, że wyśle faksem reklamację, dostaję kopię.