Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BARTEK
Treść opinii: Do sklepu Bartek przyszłam z 2,5 letnim synkiem w celu zakupienia butów na zimę. Po wejściu do sklepu podeszła do nas ekspedientka pytając w czym może pomóc i jakich butów szukamy. Po mojej odpowiedzi, że zimowych dla dziecka, poprosiła, żeby synek usiadł i zdjął jeden bucik. Następnie zmierzyła stopę dziecku i wskazała mi, które modele butów w danym rozmiarze w tej chwili posiada. Wybrałam kilka modeli i poprosiłam o podanie ich do przymierzenia. Przed podaniem każdego buta, sprzedawczyni mierzyła wkładkę w bucie informując mnie jaki zapas bedzie miało dziecko w danym modelu. Podczas przymierzania butów ekspedientka poinformowała nas o róznicach pomiędzy butami, miedzy innymi pokazała nam jak wygląda membrana Sympatex oraz cierpliwie nam doradzała i odpowiadała na pytania. Po długich zastanowieniach wybrałam buty odpowiednie dla syna. Przed dokonaniem płatności zostałam zapytana czy nie byłabym zainteresowany innym asortymentem, np. kapciami lub skarpetkami. Za namową kupiłam jeszcze kapcie.