Opinia użytkownika: Ewelina_21
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: Przygotowując się do obserwacji, weszłam na stronę internetową Tele pizzy zapoznając się z promocjami i menu oferowanym przez tą pizzerię. Następnie postanowiałam zadzwonić i udawać niezorientowaną klientkę prosząc o przybliżenie promocji i dobranie pizzy do odpowiadających mi potrzeb. ( poprosiłam o pomoc w wyborze taniej pizzy o łagodnym smaku). Pracownik uprzejmie poinformał mnie o promocjach, z których mogłabym skorzystać i pomógł dobrać odpowiadającą moim preferencjom pizzę. Poinformował mnie o czasie realizacji zamówienia - 45 minut. Dostawca zjawił się już po 25 minutach. Uważam, że dostawca zachował się bardzo nieuprzejmie. Poproszony o rachunek, nie chciał mi go wydać, mówiąc, że takie rzeczy należy zgłaszać telefoniczne. Nie posiadał drobnych pieniędzy aby wydać mi z okrągłej kwoty. Zapytał czy nie miałabym nic przeciwko gdyby zabrał sobie 3 zł. Nie posiadałam również drobnych pieniędzy i będąc niejako "w szoku" zgodziałam się na to w ostateczności.