Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: W ww. dniu postanowiłam zrobić zakupy w sklepie Polo Market. Głównym moim celem był zakupów zestawów świątecznych dla dzieci na Mikołaja. Wchodząc do sklepu natychmiast zauważyłam regał z zestawami świątecznymi. Kiedy już wybrałam sobie towar, który odpowiadał mi cenowo i jakościowo to okazało się, że nie ma takiej ilości jaka mnie interesuje.Po krótkim czasie zainteresował się mną pracownik sklepu. Podszedł do mnie i zapytał czy może mi w czymś pomóc. Byłam bardzo zaskoczona. Powiedziałam, że jestem zainteresowana zakupem tego towaru w ilości jakiej nie ma na półce. Powiedział, że to nie jest problem i poprosił mnie abym chwilkę zaczekała. Po krótkiej chwili przyszedł i oznajmił, że taka ilość będzie na następny dzień i czy nie będzie dla mnie wielkiego problemu zaczekać z zakupem do jutra. Oczywiście, że to nie stanowiło dla mnie wielkiego problemu tym bardziej, że widziałam jak zaangażował się w moją sprawę. Na nstępny dzień przyszłam do sklepu i podeszłam do kasjerki, której powiedziałam w jakim celu przyszłam. Od razu wiedziała o co chodzi. Chwilkę zaczekałam przy kasie i pani przyniosła zamówiony towar. Po sfinalizowaniu transakcji, życzyła mi miłego dnia i zapraszała ponownie na zakupy.