Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Wizyta w banku w celu zamknięcia karty kredytowej. Szyby i ściany od zewnątrz banku czyste. Plakaty i informacje na zewnątrz czyste i czytelne. Po wejściu do placówki skierowałem się do pierwszego okienka jakie ujrzałem. W lokalu widno, oświetlenie korzystne, ciekawa prezentacja fotografii związane z klubem Aquarius, czysto. Wpłatomat, bankomat i stanowiska komputerowe sprawne i funkcjonalne. Nie było kolejki. Obsługiwany byłem przez zadbaną, schludnie ubraną, pogodną panią. W bluzkę miała wpięty identyfikator. Pracownica wykonała zadania sprawnie, z zaangażowanie i uśmiechem. Stale nawiązany kontakt wzrokowy. Wypełniłem wszelkie formularze, w razie wątpliwości zwracałem się do pracownika banku uzyskując wyczerpującą odpowiedź, także co do kwestii formalnych związanym z okresem przejściowym między złożeniem dyspozycji o zamknięciu a faktycznym brakiem karty w danych osobowych dla banku.