Opinia użytkownika: Anna_480
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Biuro Obsługi Klienta czynne tego dnia od godz. 10:00. Wchodzę 15 minut po otwarciu. Klientów obsługuje jedna pracownica, choć stanowisk jest ok 7. Około 10:35 i 10:40 pojawiają się kolejne panie z obsługi. Jedna z nich mnie zaprasza. Od razu widać, że nie jest w dobrym nastroju, ale ja chciałabym być obsłużona w sposób miły i kompetentny. Niestety tak się nie stało. Pracownica wydała mi co prawda płyty ze spisem abonentów, o które prosiłam ale nic nie wiedziała na ich temat. Powołując się na informacje ze strony TP pytałam o zawartość płyty (czy są na niej tylko numery abonentów TP czy też innych operatorów)- w tej sprawie pracownica udzieliła mi błędnej informacji. Podobnie na pytanie czy jest to płyta DVD, o której mowa na stronie TP, wyjaśniła błędnie, że jest to CD (zaznaczam, że różnią się zawartością). Przy okazji wizyty chciałam także dowiedzieć się jakie są konsekwencje finansowe wcześniejszego rozwiązania umowy neostrady. Spytana o to z jakiej promocji skorzystałam poprosiłam o pomoc w przypomnieniu jakie były w kwietniu br, na co usłyszałam: "To pani powinna wiedzieć". Wyszłam co prawda z płytami, ale zniechęcona do załatwiania w tym BOK jakichkolwiek spraw.