Opinia użytkownika: Jagoda_3
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Kupując farbę do włosów przy kasie zauważyłam, że cena wybita na kasie jest o 3 zł droższa od ceny na półce, udałam się więc do informacji z paragonem, po odstaniu w dlugiej kolejce opowiedziałam Pani w informacji o tej sytuacji, po czym ona zaczła gdzieś dzwonić, nie umiała wyjaśnić tej sytuacji. najpierw dzwoniła do osoby która była na sklepie aby ta sprawdziła cenę, niczego się nie dowiedziała więc postanowiła pójść i sama sprawdzić, i n iewiem z jakiego powodu ale ja musiałam z nią tam iść, poszłam, stwierdziła że cena jest faktycznie niższa, ale na czytniku na sklepie wybija prawidłową, więc Pani sugerowała, że każdy produkt powinnam sprawdzać na czytniku co jest dla mnie niedorzeczne, wróciłam z nią do informacji gdzie stwierdziała że nic nie możę zrobić, ja jednak upracie stałam przy swoim stawoisku więc zadzwoniła po kierownika chemii , który miał podejść pod tą półkę i faktycznie sprawdzić cenę, ale co jest dla mnie ejszcze bardziej apsurdalne, Pani wysłała mnie z powrotem z tą farbą na stoisko, natomiast ona została w informacji ( w której w tym czasie obsługiwały chyba 3 Panie, więc spokojnie mogła pójść sama)Poszłam na stoisko gdzie spotkałam się z kierownikiem, sprawdził cenę, była faktycznie niższa niż na paragonie, zadzwonił więc do Pani na inf. i kazał jej zwrócić mi różnicę. Gdy wróciłam na informację Pani oddała mi te 3 zł bez żadnego słowa, co mnie tym bardziej zbulwersowało, więc powiedziałam jej , że wypadało by przeprosić, na co ona stwierdziła, ze : NIe ma za co przepraszać. Uważam tą obsługę za skandaliczną, w innych sklepach nie miałabym żadnych problemów ponieważ ewidentnie był to błąd sklepu.