Opinia użytkownika: Sławomir_19
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Celem wizyty w markecie budowlanym było zgłoszenie awarii szlifierki kontowej. Obsługa przy reklamacji przebiegła bardzo szybko i sprawnie. Pani zapytała mnie czy była barana u nich faktura, ja odpowiedziałem, że tak. Pracownik obsługi klienta momentalnie znalazł moje dane osobowe i wypisał zgłoszenie. Jedynym zgrzytem było nie przywiezienie opakowania do reklamowanego przedmiotu. Pani jednak szybko znalazła opakowanie zastępcze. Operacja została zakończona. Ja jednak potrzebowałem fleksa do pracy przy domowym warsztacie. Postanowiłem go kupić także w OBI. Trafiłem na promocje. Jedyne, co mnie zdziwiło to mała ilość klientów na sklepie i tylko jedna kasa otwarta. Z paragonu wynika, że kasowała mnie pani Kowalczuk, nr transakcji 335. W sklepie panowała wyjątkowa czystość: brak drobnych śmieci i niezakurzony towar. Pojechałem do domu. Następnego dnia dostaje telefon, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu z sklepu OBI. Treść rozmowy: Proszę przyjechać po odbiór szlifierki kontowej, reklamacja została rozpatrzona". Zaraz wsiadłem w samochód i pojechałem. Na miejscu szybko dostałem towar reklamowany. Transakcja dotyczyła towaru z dnia 14/01/2008, nr transakcji 5930, kasjer bury 04. Pani, która mnie obsługiwała miała plakietkę z imieniem i nazwiskiem oraz opisem pracownik punktu obsługi klienta. Byłem bardzo zadowolony z poziomu obsługi i szybkości rozpatrzenia reklamacji przez sklep. Pisze o tym, ponieważ bardzo rzadko zdarza się to w polskiej rzeczywistości. U konkurencji muszę zawsze czekać znacznie dłużej np. w Castoramie zawsze regulaminowe 14 dni, a w Nomi czekałem ostatnio 21!!!