Opinia użytkownika: Nayagare
Dotycząca firmy: ENEL-MED
Treść opinii: Dni 03/12/2008 o godz. 8:00 zadzwoniłam na infolinię Enel-Med, gdzie mam wykupiony abonament medyczny aby zapisac się na wizytę do lekarza rodzinnego. Rozmawiano ze mną bardzo uprzejmie, zapytano o preferencje dotyczący pory wizyty i umówiono na 9:40. Po przybyciu na miejsce,zaparkowałam samochód - była wystarczająca ilośc miejsc parkongowych dla pacjentów- i udałam się do rejestracji, gdzie zostałam poinformowana, gdzie mam iśc dalej. Osoba pracująca w rejestracji była uprzejma, przywitała mnie i obsłużyła z uśmiechem. Wnętrze kliniki, podłogi, winda, szyby i drzwi były nieskazitelnie czyste, kompozycje kwiatowe zadbane, miejsca do oczekiwania wygodne a informacje na tablicy powieszone równo i w porządku. Wizyta odbyła się punktualnie, lekarz wykazał się troską i uprzejmością. Przy wychodzeniu z kliniki, zostałam pożegnana przez pracownika ochrony. Cała wizyta zrobiła na mnie doskonałe wrażenie.