Opinia użytkownika: Elżbieta_8
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Wczoraj w w/w sklepie zakupiłam obuwie zimowe i przyniosłam do domu w oryginalnym opakowaniu,czyli pudełku kartonowym.Kiedy wyciągałam z niego zakupione buty,wraz z papierami,które były w pudełku wyleciało jakieś pokwitowanie. Kiedy przyjrzałam się temu bliżej zauważyłam,że jest to pokwitowanie zgłoszenia reklamacji obuwia. Na tym formularzu znajdowały się dane osobowe klientki,która zgłosiła reklamację,a więc imię i nazwisko,adres i nr telefonu. Nie wiem w jaki sposób ten formularz znalazł się w kartonie z butami,które ja kupiłam ponieważ,sądząc z opisu,klientka zgłaszająca reklamację kupiła inne buty,ale wiem,że w Polsce istnieje ochrona danych osobowych. Skontaktowałam się telefonicznie z klientką,której dane były na tym formularzu i poinformowałam ją o tej sprawie.