Opinia użytkownika: Irena_7
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Chciałam uzyskać informacje ,czy otrzymam kredyt gotówkowy w jakiej wysokości jakie jest oprocentowanie , jakie są możliwości innych pożyczek . W oddziale było dużo oczekujących na obsługę do kasy jak i do informacji . Na sali była przy stanowisku 1 osoba ,chociaż stanowiska były 4 , klienci zajmowali kolejkę podwójnie do kasy i do informacji . Byłam w kolejce jako piąta. Osoba , która weszła za mną rozmawiała przez telefon komórkowy ,pracownica( jedyna obsługująca klientów)zwróciła pani uwagę ,że nie rozmawia się w banku przez telefon. Nie widziałam żadnej informacji wchodząc i oczekując na obsługę odnośnie telefonów komórkowych. Po 4 minutach na salę weszły jeszcze dwie pracownice , jedną z nich była moja znajoma . Przedstawiłam cel wizyty , musiałam okazać dowód osobisty , bardzo dziwne ,bo nie miałam zamiaru brać kredytu. Usłyszałam tylko że otrzymam kredyt w żądanej wysokości i kwotę raty jaką będę mniała do płacenia . Kiedy powiedziałam że strasznie wysokie muszi być oprocentowanie , i chyba zdecyduje się na kredyt gdzie indziej , nie zostałam wogóle zachęcona , nie otrzymałam ulotek informacyjnych , nr telefonu do oddziału ,żeby w razie jakiś pytań można było zadzwonić.