Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Powód dzwonienia za infolinię PLUS GSM: -stan wydzwonienia darmowych minut, który sama obliczyłam zupełnie rozmijał się ze stanem wolnych minut w internetowym serwisie obsługi klienta. -chęć wyłączenia roamingu. -byłam w tej sprawie w salonie PLUSa, ale doradcy skierowali mnie na infolonię... 1.Chłodny głos Konsultantki Telefonicznej przywitał mnie na wstępie. 2.Na pytanie o wyłączenie roamingu zostałam zasypana informacjami na temat sposobów wyłączenia. Ostatecznie wyłączyłyśmy roaming "ręcznie" podczas rozmowy. 3.Co do drugiej kwestii - licznika na stronie www, który pokazywał, iż już dawno wydzwoniłam darmowy pakiet minut (co na 100% nie mogło sie stać), Pani stwierdziła, iż musi to sprawdzić i powinnam oddzwonić po jakimś czasie). Dodam, iż infolinia Plusa jest płatna... Po 20 min. oddzwoniłam - okazało sie, iż system naliczania jest zepsuty i elektroniczne biuro obsługi Klienta podaje fałszywe dane. Nie padło słowo "przepraszam". 4..Na koniec rozmowy Konsultantka zapytała "W czym jeszcze może pomóc?". 5..Podziękowałam. I mówiąc "do widzenia" - Konsultantka powiedziała "dziękuję" i natychmiast się rozłączyła, gdy jeszcze żegnałam się z nią.