Opinia użytkownika: Anna_44
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W dniu wczorajszym udałam się do sklepu Carrefour, w celu zakupu konkretnego produktu z gazetki reklamowej. Nadmieniam, że parę dni wcześniej byłam już w sklepie i zostałam poinformowana, aby przyjechać pod koniec tygodnia, gdyż poszukiwany przeze mnie towar jeszcze nie dotarł. Oczekując, że tym razem będzie już dostępny rozpoczęłam poszukiwania na półkach. Nie znalazłam poszukiwanej piżamki dziecięcej, w związku z czym zapytałam pracownika, który stał na stoisku przy ladzie. Niestety pracownik nie umiał mi pomóc, nie wiedział o czym mówię. Pani zadzwoniła gdzieś i poinformowała mnie, że nikt nie ma pojęcia o czym mówię, zapytała czy jestem pewna, że miała być to piżamka a nie np. zabawka. Powiedziała też, że gazetki robi jedna osoba, a potem klienci się pytają pracowników nie wiadomo o co. Zaproponowała, że da mi numer telefonu to będę mogła sobie sama zadzwonić i zapytać. W związku z tym, że odniosłam wrażenie, że niestety pracownik nie wie o jaki towar mi chodzi, podeszłam po ulotkę, aby pokazać tą piżamkę i poprosić jeszcze raz o pomoc. Tym razem pracownik wykazał na tyle zainteresowania, że podszedł z ulotką do półek i stwierdził (to co już udało mi się stwierdzić na wstępie), że nie ma. Na moje pytanie, czy wogóle była obiecana wcześniej dostawa, odpowiedziała, że nie wie, i że czasem sama jak chce zdobyć jakiś produkt to musi pojeździć po kilku sklepach. W związku z brakiem oczekiwanej pomocy, postanowiłam zakończyć zakupy i udałam się do kasy. W kasie obsługę oceniam poprawnie - pracownik był uprzejmy i obsłużył mnie sprawnie.