Opinia użytkownika: Rafał_83
Dotycząca firmy: NEO24.PL
Treść opinii: W sklepie tym zainteresowany byłem zakupem telewizora LCD. Zależało mi dodatkowo, aby otrzymać go jak najszybciej-na stronie internetowej dostępność towaru wynosiła 48h-chciałem upewnić się, że tak jest.W tym celu próbowałem skontaktować się telefoonicznie na podany numer infolinii, jak równieżna telefony sprzedawców a w ostateczności na numery teleadresowe firmy -niestety mimo wielokrotnych prób telefonu nikt nie odbierał. Na szczęście na stronie znajduje się biznes communicator w formie Chata-dzięki niemu komunikacja doszła do skutku i uzyskałem inforamcje-niestety nikt nie chciał mi dać gwarancji,że nawet w ciągu 3 dni towar dojdzie.Jednak zaryzykowałem i byłem miło zaskoczony jak już następnego dnia dostałem informację SMS, że towar już jest do odbioru.Reszta transakcji przebiegła bezproblemowo-jedyny mankament pojawił się z uwagi na brudne od spodu opakowanie, które spowodowało ubrudzenie siedzeń w aucie.