Opinia użytkownika: Adam_22
Dotycząca firmy: Skoda
Treść opinii: Celem wizyty w autoryzowanym serwisie skody Plichta, był przegląd gwarancyjny samochodu skoda fabia. Wizyta umówiona była poprzedniego dnia na godz. 6:00 rano. O tej godzinie bezskutecznie próbowałem dostać się do salonu mimo że pracownicy obecni już byli w pracy. Dopiero kilka minut później kolejny pracownik udający się do pracy (ten sam który dzień wcześniej umawiał mi przegląd) azjawił się w pracy i otworzył mi drzwi. Oczekiwanie na kilkustopniowym mrozie zamierzałem zrekompensować sobie goraca kawą, niestety okazało się, iż w miejscu przeznaczonym dla oczekujących kawy można się napić tylko z płatnego ekspresu (nie każdy jest przygotowany i nosi w kieszeni drobne, a przy wydatku rzędu 600zł klient oczekuje poważnego traktowania). Wygląd tego pomieszczenia także nie zachęcał do spędzania tam czasu, brudne kubki i porozrzucane gazety wskazywały że obsługa klienta nie jest priorytetem tego serwisu. Sama usługa przebiegła sprawnie, czas jej trwania był zgodny z przewidywanym (120 minut). Oczekując na odebranie auta, miałem okazję obserwować przez szybę postęp prac. Gdyby nie przytomność jednego z pracowników, mój samochód wyjechałby bez osłony silnika, zosatł jednak zawrócony i podniesiony ponownie. Kiedy o godz 8:00 chciałem zapłacić, okazało się, że kasjerka nie zjawiła się jeszcze w pracy (miomo że miała być już od godziny). Po mojej interwencji, pieniądze przyjęła obsługa serwisu i wydała mi fakturę. Na uwagę zasługują niejasne pozycje na fakturze i brak możliwości płatności przelewowej. Samochód nie został ani umyty ani posprzątany.