Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Przed placówką było czysto, brak możliwości zaparkowania w pobliżu banku, miałem duże trudności ze znalezieniem wolnego miejsca, bank mieści się na parterze w wieżowcu. Wejście do placówki nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy doradców panował porządek, są dostępne ulotki, które są uporządkowane. Po wejściu do placówki musiałem czekać w kolejce na swoją kolej, zostałem powitany przez doradcę, jednak nikt nie zaoferował mi swojej pomocy. Po 5 minutach zostałem poproszony do stanowiska, sprzedawca przywitał się, zaproponował swoją pomoc. Przedstawiłem swoje wymagania odnośnie otworzenia konta firmowego, poprosiłem o udzielenie informacji na ten temat. Doradca po dowiedzeniu się jaki jest cel mojej wizyty, od razu przeszedł do prezentacji oferty, spytał o moje doświadczenia w korzystaniu z usług innych banków, oraz o moje oczekiwania w stosunku do Banku Reiffeisen. Dowiedział się z jakiego tytułu osiągam dochody. Pani zaproponowała założenie konta prywatnego, ponieważ wpłaty byłyby wtedy bezpłatne, możliwość przelania następnie pieniędzy w ramach banku bezpłatne na konto gospodarcze. Doradca omawiając ofertę nie posługiwał się mapą sprzedaży, nie spytał o moją opinię na temat proponowanej oferty. Doradca spytał, czy mam jakieś wątpliwości, czy coś trzeba jeszcze wyjaśnić. Sprzedawca nie dążył do zamknięcia sprzedaży. Moim zdaniem ilość formalności niezbędna do otwarcia konta w Banku jest zbyt duża.