Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Udałem się do banku w celu uzyskania informacji na temat karty kredytowej. Przed placówką jest czysto, brak możliwości zaparkowania w pobliżu banku, niedaleko znajduje się parking ogólnodostępny, ale trudno o znalezienie miejsca na nim, wejście było przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Po wejściu do banku, Pan od razu się mną interesuje, przywitał się, zaprasza do swojego stanowiska, pyta się w czym może pomóc. Doradca pytał się, czy będę opłacał kartą tylko w kraju, czy również poza granicami, prezentuje ofertę kart kredytowych, udziela odpowiedzi na moje pytania, proponuje zarówno kartę Visa jak i MasterCard, w zależności od tego gdzie jeżdżę, proponuje kartę Visa Clasic, gdzie jest dodatkowo ubezp.od podróży. Miła obsługa, brak kolejki, dosyć bardzo szczegółowe omówienie zalet kart kredytowych, poinformowanie o kartach MasterCard, o rabatach płynących z posiadania karty kredytowej w różnych placówkach. Placówka przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Na stanowiskach pracy doradców panował porządek. Przedstawiał korzyści wynikające z posiadania karty kredytowej w Banku, spytał o moją opinie na temat proponowanej oferty, spytał, czy mam jakieś wątpliwości, czy coś trzeba mi jeszcze wyjaśnić.