Opinia użytkownika: Paweł_194
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Udałem się na zakupy do niedawno otwartego sklepu sieci "Biedronka". Po wybraniu produktów ze sklepu udałem się do kasy w celu dokonania płatności. Niestety z powodu pośpiechu i szybko tworzącej się kolejki do kasy zapomniałem zapytać o możliwość płatności kartą. Gdy kasjerka nabiła już wszystkie produkty na kasę i podała mi kwotę jaką należy zapłaci dałem jej kartę płatniczą w celu dokonania płatności elektronicznej. Kasjerka poinformowała mnie że w tym sklepie nie są akceptowane płatności elektroniczne i że we wszystkich sklepach sieci biedronka nie jest możliwe dokonanie płatności tą metodą. Jako że często robię zakupy w innym supermarkecie gdzie istnieje możliwość płatności kartą nie byłem przygotowany na taką sytuację tzn. nie miałem przy sobie odpowiedniej ilości gotówki. Poprosiłem więc kasjerkę aby chwilę zaczekała a ja w tym czasie udam się do bankomatu znajdującego się w pobliżu sklepu w celu pozyskania gotówki i zapłaty za dokonane zakupy. Kasjerka zgodziła się więc udało mi się uregulować płatność i zakończyć zakupy. Niestety, jako że nie był to bankomat banku, którego jestem klientem zmuszony byłem zapłacić prowizję za wypłacone pieniądze.