Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Udając sie do placówki banku AIG chciałem sie dowiedzieć czegoś o kredycie gotówkowym. Po wejsciu do oddziału nie czekałem w kolejce. Placówka była czysta. W banku grała przyjemna dla ucha muzyka. W placówce było czysto. Po podejściu do pracownika ten w momencie przywitania nie wstał tylko kazał usiąść. Powiedziałem o celu wizyty. Pierwsze pytanie pracownika to czy jestem nowym klientem banku. Odpowiedziałem że tak wówczas pracownik zapytał czy posiadam zaświadczenie o zarobkach. Odpowiedziałam że nie. Pracownik wówczas odpowiedział że jak takie zaświadczenie będę miał to mam się do niego zgłosić. Nie wręczył mi wizytówki. nie przedstawił się. Podczas rozmowy czułem sie jak intruz a rozmowa była prowadzona w sposób jakby pracownik chciał sie mnie jak najszybciej pozbyć. Z tej wizyty nic się nie dowiedziałem.