Opinia użytkownika: Stanisława
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Robiąc niemal codziennie zakupy w hipermarkecie zauważyłam, że często w punkcie obsługi klienta nikogo nie ma, a z drugiej strony obsługa marketu wymaga, by klienci ewentualne zakupy pozostawiali w tym właśnie punkcie. Jest to paranoja. Przy tym inna kwestia to brak małych koszyków na drobne podręczne zakupy. Spośród moich znajomych spora grupa osób to osoby na wózkach inwalidzkich, więc raczej trudno im prowadzić duży wózek i jeszcze sterować wózkiem. Dlatego zaraz po otwarciu marketu był złożony do dyrekcji marketu wniosek, by zakupiono kilka małych koszyków by ułatwić robienie zakupów np osobom na wózkach. Nikt z administracji marketu nie odpowiedział na oficjalne pismo, a w rozmowie z przedstawicielem marketu dowiedzieliśmy się, że sieć nigdzie nie dysponuje koszykami, więc i tu nie będzie kupować, bo i tak klienci by je ukradli.