Opinia użytkownika: Elżbieta_48
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Zgłosiłam się do sklepu z reklamacją butów, które kupiłam 10.11.2008, ze względu na pęknięcie skóry na grzbiecie buta. Gdy weszłam do sklepu byli w nim 2 sprzedawcy. Zostałam od razu zauważona jak tylko podeszłam do lady. Podeszła do mnie Pani Kierownik. Powiedziałam, że chciałam wymienić buty, gdyż powstało w nich uszkodzenie, którego nie było przy zakupie. Pokazałam uszkodzony but. Pani kierownik obejrzała dokładnie oba buty. Powiedziała, że muszę złożyć reklamację, gdyż ona nie może podjąć decyzji co do wymiany butów. Zgodziłam się podkreślając, że bardziej zależy mi na wymianie butów niż zwrocie pieniędzy. Pani Kierownik wypełniła formularz opisując uszkodzenie butów, pytając o moje dane oraz datę zauważenia uszkodzenia. Zostałam poproszona o zostawienie paragonu. Próbowałam dowiedzieć się coś więcej na temat najczęściej zapadających decyzji w sprawie reklamacji, ale okazało się, że nikt nie zwracał tego modelu butów. Zostałam poinformowana, że czas na rozpatrzenie reklamacji to max. 14 dni. O wyniku złożonej przeze mnie reklamacji zostanę poinformowana telefonicznie. Podziękowałam, pożegnałam się i wyszłam. Pani Kierownik odprowadziła mnie wzrokiem do drzwi pozostając za ladą.