Opinia użytkownika: Tomasz_201
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Celem wizyty na stacji było zatankowanie paliwa (diesel). Pod wjechaniu na teren stacji podjechałem pod dystrybutor nr 5. Oworzyłem bak i próbowałem nalać paliwo. Pomimo kilku prób nie było to możliwe. Zostawiłem samochód przy dystrybutorze, udałem się do wnętrza stacji. Poinformowałem kasjera o usterce dystrybutora - kasjer stwiedził że na pewno działa. Wróciłem do dystrybutora i próbowałem go uruchomić, ale bezskutecznie. Po 2-3 minutach odjechałem od dystrybutora nr 5 i podjechalem do innego. Tankując paliwo obserwowałem czy pojawi się ktoś z obsługi stacji, ale nikt nie przyszedł. Po zatankowaniu udałem się do wnętrza stacji w celu zapłacenia za paliwo. Czynne były dwa stanowiska kasowe - obsługiwany był jeden klient. Obsługiwała mnie p. Paulina. Trasakcja obyła się szybko i sprawnie (naliczenie punktów programu BP PartnerClub, transakcja kartą płatniczą, wydruk faktury). P. Paulina nie zaproponowała mi zakupu dodatkowych produktów (np. płynu do spryskiwaczy). W środku stacji panował porządek, było czysto. Toalety były czyste, ostatnie sprzątanie (wg dziennika na ścianie) odbyło się o godz. 12.00