Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kodak
Treść opinii: W piątek 21 listopada (około godziny 19), zadzwoniłam do punktu Kodaka z prośbą o wykonanie odbitek zdjęć. Zależało mi na tym by odbitki były gotowe na 9:00 rano następnego dnia. Laboratoria Kodak mają usługę "zdjęcia w godzinę" wiec nie powinno być z tym żadnego problemu. Rozmawiając ze sprzedawczynią przez telefon, zaznaczyłam jak bardzo mi zależny na tym terminie. Zapewniła ze zdjęcia będą gotowe. Wysłałam zdjęcia mailem. Zamówiłam 33 odbitki w formacie 10X15, czyli w najpopularniejszym rozmiarze papieru. Następnego dnia miałam wyjechać z Krakowa około 9:00, jednak mój wyjazd się nieco przesunął i do Kodaka dotarłam o 9:40. Okazało się że moje zdjęcia nie są gotowe i będę je mogla odebrać za około 40 minut. Zawiniła laborantka która była dzień wcześniej, ponieważ do jej obowiązków należało wykonanie zlecenia tego samego dnia. Sprzedawczyni nie mogla tego zrobić (nie zna obsługi minilabu), jednak powinna jej przypomnieć o wykonaniu zlecenia. Laborant który był w pracy w sobotę, powinien sprawdzić czy wszystkie zlecenia z poprzedniego dnia zostały wykonane. Sprzedawczyni z którą rozmawiałam w piątek była obecna w sobotę wiec mogla zaraz po otwarciu punktu, poprosić laboranta o wykonanie mojego zlecenia. Nie zrobiła tego. W efekcie nie dostałam zdjęć pomimo że pojawiłam się 40 min później niż zapowiedziałam. W punkcie kodaka było 3 sprzedawców z czego 2 było laborantami. Obsługa była mila jednak nikt nie zadbał o wykonanie mojego zlecenia. W punkcie było czysto, jednak niektóre eksponaty (koszulki z nadrukami, foto puzzle) należałoby wymienić bo są mocno zniszczone i wyglądają nieestetycznie.