Opinia użytkownika: Agata_71
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Przy dokonywanym zakupie obecne były dwie osoby różnej płci. Sprzedawca zauważył nas po ok.2 minutach. Pytanie zachęcające do rozmowy ("słucham?") było bardzo surowe, nieprzyjemnie zaakcentowane. Po zapytaniu o rozmiar pierścionka i usłyszeniu odpowiedzi, że nie wiem dokładnie, czy mogę prosić o pomoc, sprzedawca nie zareagował na klienta, nie nawiązał też kontaktu wzrokowego. Nagle został podany mi pierścionek do zmierzenia. Odebrałam to jako potraktowanie klienta w sposób masowy a nie indywidualny. Po zapytaniu o możliwość grawerowania na danym pierścionku - usłyszeliśmy niemiłe "tutaj grawera nie mamy, musicie pytać gdzie indziej". Poza zapytaniu, gdzie z tego typu usługi możemy skorzystać w najbliższej okolicy, Pani niechętnie nas poinformowała, okazując, że zadajemy za wiele pytań. Trzeba też zauważyć, że po stwierdzeniu, iż chcemy zakupić dany produkt, nastawienie Pani w stosunku do klientów uległo zmianie, lecz tylko niewielkiej.