Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wracając do Krakowa wstąpiłam ze znajomymi coś zjeść i zatankować na stacji BP. Koleżanki przekazały mi, że zawsze korzystają z tej stacji, ponieważ można tu kupić pyszną kawę z cynamonem. Ja i 2 moje znajome podeszłyśmy do działu restauracyjnego. Obsługiwała nas kobieta w wieku około 35lat (nie była ubrana w strój firmowy). Przeglądając menu, zapytałam co jest w tortilli z kurczakiem poza mięsem kurczaka. Usłyszałam: "wie pani, trudno powiedzieć". Nieskuszona tą odpowiedzią, zamówiłam zapiekankę oraz kawę na wynos. Nauczona doświadczeniem na innej stacji BP (sytuacja opisana we wcześniejszych obserwacjach), tym razem dopytałam czy przy zamówieniu na ponad 10zl, przysługuje mi kawa w kartoniku gratis. Dostałam odpowiedź twierdzącą oraz kawę gratis. Druga koleżanka zamówiła tylko kawę a trzecia zapłaciła za paliwo. Dopytała również czy są dostępne inne tortille, pokazane w menu a niewidoczne na ekspozycji. Okazało się że są ale na zapleczu, jeszcze nie rozmrożone. Koleżanka zamówiła wiec kawę oraz ostatnią tortille z kurczakiem o która wcześniej pytałam. Gdy podano nam kawę, poprosiłyśmy o cynamon. Usłyszałyśmy ze niestety się skończył. Zabrałyśmy gorące jedzenie na wynos. Jadłyśmy pod drodze w samochodzie. Moja zapiekanka była w porządku, tortilla koleżanki była zimna w środku. Na stacji było czysto, towary były estetycznie i schludnie wyeksponowane.