Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Potrzebowałem zakupić buty zimowe więc poszedłem do deichmana. Zaskoczyła mnie bardzo dobra obsługa ze strony jednej pani i niemiła z drugiej. Pierwszym razem poprosiłem pewną panią o sprawdzenie numeru obuwia czy może mają jeszcze na magazynie. Mam numer buta 45 więc spory i nie było już go na półce. Pani z obsługi od niechcenia powiedziała że nie ma tego numeru. Pytając się czy jest pewna odburknęła "jestem pewna , bo w końcu tu pracuję"! Dramat powmyślałem, ale szukałem dalej. Stałem w jednej alejce dobre 10 minut, po czym podeszła do mnie dziewczyna z obsługi i spytała w czym może pomóc? Powiedziałem, że niestety w niczym ponieważ buty które mi się podobają, ich już nie ma. Pani ciągnęła temat dalej i spytała "które?", więc wskazałem. Po czym usłyszałem, że te buty są jeszcze dwie alejki dalej na "Tg" co kolwiek to jest i pokazała mi te buty. Co się okazało - był numer 45 był i to nie tylko jeden kartonik a conajmniej z 5 par. Nie zastanawiałem się długo i wziąłem je ze sobą. Pani dodatkowo proponowała mi do nich pastę i że skasuje moje buty w kasie. Poprostu dla mnie rewelacja. Miła dziewczyna, która jednak mnie obsłużyła i z drugiej strony beszczelna i mało kompetentna osoba.