Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Do placówki udałam się w celu zmiany własności linii telefonicznej. Zostałam przyjęta miło i sympatycznie, odpowiednio przywitana i zaproszona do stanowiska. Obsługujący mnie Pan był bardzo miły, jednak podczas naszej rozmowy zajmował się równocześnie innymi, niezwiązanymi z transakcją sprawami (rozmowa ze znajomym i innym klientem), odnosił się do mnie "na ty" co było dość irytujące. Umowa została spisana szybko i profesjonalnie. niestety o opłacie związanej z usługą dowiedziałam się na samym końcu spotkania, po podpisaniu umowy. Niezrozumiała dla mnie pozostała do dziś niemożliwość wskazania płatnika innego niż właściciel pomimo takiej opcji istniejącej w formularzu umowy. Po zakończeniu wizyty zostałam pożgnana i zaproszona do placówki w razie jakichkolwiek pytań czy problemów. Wyposażenie placowki oraz jej wystroj są bardzo ładne i funkcjonalne a pracownicy noszą jednolite, eleganckie stroje służbowe co bardzo dobrze wpływa na wizerunek firmy.