Opinia użytkownika: Tomasz_201
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Celem wizyty był zakup zamówionego wcześniej w serwisie internetowym Euro RTV AGD stacjonarnego apartau telefonicznego. Zamówienia towaru dokonałem w piątek 21.11 - serwis internetowy jest przyjazny i przejrzysty, z dużą ilością informacji technicznych o oferowanym sprzęcie, co ułatwia podjęcie decyzji o zakupie. Po kilku minutach dostałem potwiedzenie mailowe rejestracji zamówienia (od Magdaleny P. Specjalistki ds. Obsługi Zamówień), a w poniedziałek 24.11 informację, że towar jest już do odbioru w salonie. Podczas wizyty w salonie obsługiwał mnie Doradca Klienta Roman B. Nie czekam w kolejce, gdyż na sali było trzech doradców i tylko dwie osoby oglądajace wyeksponowany towar. Transakcja zakupu odbyła się stosunkowo szybko i sprawnie (miałem przy sobie wydruk e-maila z numerem zamówienia). Pojawiły się pewne problemy ze znalezieniem mojego zamówienia w systemie, ale Doradca Kienta po zadaniu dwóch dodatkowych pytań je rozwiązał. Zapłaciłem należność za towar kartą płatniczną (nie było problemów, co warte podkreślenia kasjerka sprawdziła zgodność mojego podpisu z tym na karcie). W między czasie Doradca przyniósł towar z magazynu. Nastapiło wydrukowanie faktury. Nie zostałem poinfomowany o warunkach gwarancji, sam musiałem o to zapytać. Towar został zapakowany przez Doradcę do firmowej torby. Ogólnie oceniam obsługę jako stosunkowo profesjonalną. W salonie było czysto, zwracała uwagę komunikacja reklamowa "Oferta specjalna 26 listopad - 6 grudna" (duże plakaty reklamowe z jasnym, przejrzystym przesłaniem reklamowym).