Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CEWE Fotojoker
Treść opinii: Do sklepu wybrałem się w celu oddania aparatu cyfrowego na gwarancję, ponieważ zdjęcia nim wykonane były nie ostre po lewej stronie. Personel powitał mnie uśmiechem i zapytał w czym może pomóc. Powiedziałem że chcę oddać aparat na gwarancję. Osoba obsługująca spytała co jest nie tak, po czym wzięła aparat do ręki i zaczęła przeglądać fotki zapisane w pamięci aparatu. Po krótkiej chwili stwierdziła, że wszystko jest ok. Dopiero kiedy dałem płytkę z fotografiami do obejrzenia na komputerze okazało się, że zdjęcia są nie ostre. Wiadomo na wyświetlaczu aparatu nie da się tak naprawdę tego sprawdzić. Pracownik jeszcze tylko spytał się mnie czy aparat aby mi nie upadł, oraz czy chcę go oddać do naprawy w ramach gwarancji. Wydaję mi się że jedno jak i drugie pytanie było głupie, odniosłem wrażenie łącznie z tym jak pracownik próbował ocenić poprawność pracy aparatu poprzez przeglądanie zdjęć na jego wyświetlaczu, że chce za wszelką cenę uniknąć wysłania aparatu do serwisu w ramach gwarancji. Może się mylę i taką mają procedurę niemniej jednak wrażenie jakie wyniosłem z wizyty było lekko nieprzyjemne. Następnie wypełniliśmy formularz reklamacyjny. Tu nie było problemu, po zdaniu aparatu, pracownik poinformował mnie że jak tylko aparat wróci z serwisu zadzwoni do mnie. Wychodząc ze sklepu zostałem pożegnany.