Opinia użytkownika: Tomasz_201
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Celem wizyty na stacji było zatankowanie paliwa (diesel). Podjazd pod dystrybutor był suchy (odśnieżony, bez lodu). Dystrybutor działał poprawnie. W ramce reklamowej znajdowała się nowa, aktualna komunikacja marketingowa. W środku stacji było czysto i schludnie. Czynna była tylko jedna kasa, ale nie stanowiło to problemu ponieważ oprócz mnie obsługiwany był jeszcze tylko jeden klient. Kasjerka poprosiła mnie o kartę BP PartnerClub. Zapłata za paliwo kartą płatniczą odbyła się bezproblemowo. Kasjerka miała trochę problemów z wpisaniem numeru NIP (poprosiłem o fakturę), ale w końcu się udało. Bez pytania z mojej strony podała mi liczbę punktów programu BP PartnerClub. Nie zaproponowała mi jednak zakupu dodatkowych produktów (np. płynu do spryskiwaczy czy kawy). Ogólnie pozytywny obraz wizyty na stacji został zakłócony przez widok lady chłodniczej z jedzeniem. Na półkach leżały tylko po trzy zapiekanki i tortille oraz kilka ciastek . Zapiekanki wygłądały na dość nieświeże i na pewno nie zachęcały do zakupu. Na regale z prasą panował dość duży nieporządek. Toalety były czyste.