Opinia użytkownika: Jakub_65
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Dnia 22-11-2008 wracając z Łodzi wjechałem do Poznania w celu zatankowania auta na stacji BP. Wjechałem na stację Olimpia 471. Zatankowałem auto za 100 zł, po cym wszedłem do sklepu w celu uregulowania rachunku. Podszedłem do stanowiska, gdzie pracował młody chlopak. Dałem pracownikowi kartę BP i powiedziałem, że chciałbym uzyskać fakturę. Pracownik zapytał mnie o NIP firmy, ja powiedziałe, że nie ma mnie w bazie danych danej stacji. Pracownik z widoczną niechęcią zaczą procedurę rejestracji nowej firmy w komputerze. Zapytał o nazwę, adres, NIP. Pracownik po wystawieniu faktury nie zapytał mnie o chęć zakupu płynu do spryskiwaczy - zawsze pytają. Po otrzymaniu faktury powiedziałem do widzenia i wyszedłem ze sklepu, niestety nie usłyszałem odpowiedzi w postaci "do widzenia". Moja ocena jest dosyć niska ze względu na bardzo słabą obsługę i widoczną niechęć do klienta.