Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hewlett-Packard
Treść opinii: Obserwacja dotyczy obsługi gwarancyjnej w serwisie HP po zgłoszeniu usterki w komputerze przenośnym. Usługa zaczęła się w momencie zgłoszenia awarii komputera przez telefon dnia 20.11.2008 r (numer telefonu (0-22) 5666000, zgłoszenie numer 1603002090). Obsługa zgłoszenia przebiegła szybko i sprawnie, osoba przyjmująca zlecenie naprawy była miła, rzetelna i profesjonalna. Już po 4 dniach (2 dniach roboczych) na koszt gwaranta kurier odebrał komputer we wskazanym przeze mnie miejscu, sam zapakował sprzęt w bezpieczne opakowanie i przekazał do naprawy. Naprawy dokonano bardzo szybko - już po tygodniu (5 dni roboczych) otrzymałem pod wskazany przeze mnie adres kurierem na koszt gwaranta naprawiony i dodatkowo wyczyszczony sprzęt. Całość procesu przebiegła bardzo szybko, a co najważniejsze skutecznie. Jestem zadowolony z serwisu gwarancyjnego HP. Jedyną wadą była konieczność wyczekiwania na kuriera zarówno przy przesyłaniu, jak i odbiorze sprzętu (nie otrzymałem informacji kiedy dokładnie mam się go spodziewać).