Opinia użytkownika: Elżbieta_48
Dotycząca firmy: Amic Energy
Treść opinii: Na stację benzynową zlokalizowaną przy Żabieńcu podjechałam w celu zatankowania gazu. Podjechałam do dystrybutora, wysiadłam z samochodu i nacisnęłam dzwonek, aby wezwać pracownika stacji. W tym momencie rozpoczęło się moje czekanie, a przy tak mroźnej pogodzie nie było to przyjemne. Przez przeszklone ściany stacji obserwowałam dwóch pracowników znajdujących się wewnątrz pomieszczenia. Mimo, że nie byli zajęci nie podeszli do mnie. Zadzwoniłam jeszcze raz. Znowu musiałam chwilę poczekać zanim zauważyłam, że jeden z pracowników ruszył w moją stronę. Zatankowałam do pełna. Mimo, że w moim samochodzie wyraźnie jest zasygnalizowane kiedy zbiornik gazu jest pełny (specyficzny dźwięk) pracownik stacji potzrebował dłuższego momentu na reakcję i wyłączenie tankowania. Udałam się do kasy i zapłaciłam za paliwo kartą. Pożegnałam się.