Opinia użytkownika: Marcin_52
Dotycząca firmy: Norauto
Treść opinii: Do Norauto pojechałem aby wymieni opony na zimowe. Ze względu na to, że właśnie spadł śnieg, przed serwisem była duża kolejka, lecz obsługa starała się aby każdego klienta przyjąć jak najszybciej. Tym, którzy nie mieli czasu czekać w kolejce proponowali umówienie się na konkretny termin. Bardzo ciekawym rozwiązaniem było ustawienie w zasięgu wzroku podstawowych artykułów do samochodu np.: zimowe płyny do spryskiwaczy, jest to oczywiście chwyt marketingowy, ale dzięki temu w jednym miejscu, nie tracąc dodatkowego czasu można przystosować pojazd do zimy. To, co zwróciło moją szczególną uwagę i za co należy się duży plus, to fakt, że serwisanci dbają o czystość w powierzonych autach, na czas wymiany zakładają na fotele i zdjęte opony ochronną folię, aby nie ubrudzić tapicerki. Przy przyjęciu auta serwisant zaoferował wymianę powietrza na ozon ( za dodatkową opłatą), ale nie wyjaśnił na czym ma to polegać i jakie są tego zalety. Ponieważ czas oczekiwania na wykonanie usługi był długi, zaproponowano mi abym poczekał w przygotowanym miejscu, gdzie można napić się kawy i poczytać gazetę, lub we własnym zakresie zorganizować sobie ten czas, a serwisant powiadomi mnie o możliwości odbioru pojazdu. Wybrałem więc tę drugą opcję po czym poinformowano mnie o przypuszczalnej godzinie odbioru. Ku mojemu zaskoczeniu, dokładnie w wyznaczonej porze, zadzwonił do mnie Pan z obsługi i zaprosił do odebrania samochodu, jednocześnie informując, że opony, o których założenie prosiłem nie są w najlepszym stanie technicznymi w następnym sezonie sugerują ich wymianę na nowe. Przy odbiorze poinformowano mnie też o możliwości ubezpieczenia opon. Zadałem kilka szczegółowych pytań, na temat tego, co konkretnie ubezpieczenie obejmuje i jakie są jego warunki na co uzyskałem wyczerpującą i jasną odpowiedź. Całą obsługę oceniam na +5 za rzetelną i miłą obsługę, a także fachowo wykonaną usługę widać, że firma dba o klienta i stara się o jak najlepsze wykonanie usług.