Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: Dnia 20.11.2008 kupiłam spodnie w wyżej wymienionym sklepie. Po powrocie do domu chciałam jeszcze raz przymierzyć spodnie jednak zauważyłam dwie małe dziurki na nogawce. Oczywiście zrobione nie z mojej winy..następnego dnia od razu postanowiłam wybrać się do KappAhla w celu wymiany spodni na nową parę. Chciałabym dodać ,że na lewej stronie widoczny był odcisk od klipsa chroniącego przed kradzieżą. Pani ekspedientka próbowała wmówić mi, że jest to zrobione z mojej winy...o więcej tłumaczyła mi ,że dziury musiały powstać podczas prasowania...Po prostu nie mieści mi się to w głowie...Naprawdę.Jeżeli Pani sprzedawczyni posiada żelazko robiące dziury to gratuluje zakupu..po dłuższej wymianie zdań spodnie zostały wymienione;)