Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: 19 listopada zakupiłem router, aby rozdzielić internet w mieszkaniu na zasadzie sieci bezprzewodowej. Niestety nie potrafiłem go samodzielnie skonfigurować. Zadzwoniłem więc na infolinie UPC. Denerwujące było ciągłe wysłuchiwanie tych samych poleceń z nagrania. Moim celem było skontaktowanie się z konsultantem. Bardzo długi i żmudny proces zniechęcania klienta do kontaktu z konsultantem jest naprawde denerwujący. Jednak moja cierpliwość się opłaciła. Rozmowa była bardzo konkretna. Pracownik UPC nie miał w obowiązkach pomóc mi z konfiguracją urządzenia nie zakupionym w sieci UPC. Mimo to otrzymałem kilka naprawde pomocnych wskazówek i wreszcie udało mi się uruchomienie połączenia Wireless w moim mieszkaniu.