Opinia użytkownika: Anna_515
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: O godzinie 18.30 weszłam do Salonu Orange. Konsultantka oraz stażystka obsługiwały klientów, nawiązały ze mną kontakt wzrokowy. Przede mną w kolejce oczekiwało małżeństwo.Po chwili stażystka przechodząc obok pary(w trakcie obsługi innego klienta) zapytała w czym może pomóc i poprosiła o cierpliwe czekanie na obsługę konsultanta. Koło mnie przeszła nic nie mówiąc. Po 10 minutach stażystka skończyła obsługiwać klientów i podeszła również do mnie pytając w czym może pomóc. Poprosiłam o przedstawienie ofery abonamentowej, ponieważ chcę przenieść numer z innej sieci. Stojąc przy gablotach z telefonami stażystka podała mi odpowiednie ulotki. Zapadła cisza, więc zapytałam o liczbę minut w abonamencie oraz telefony. Stażystka ze zdenerowaniem szukała w ulotce odpowiedzi na moje pytania. Poinformowała mnie o minutach i podała kserokopię wykazu telefonów oraz poinformowała, że wszystkie informację są dostępne na stronie internetowej www.orange.pl. lub mogę poczekać na obsługę konsultantki, jednakże odradzała mi to ze względu na długi czas oczekiwania ok. 1 godziny, po czym odeszła. Osoba komunikatywna z dużym potencjałem. Odpowiednie szkolenie pomoże jej zdobyć dobrą ocenę z jakości obsługi klienta