Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: O podanej godzinie market był całkowicie nie przygotowany na przyjmowanie klientów. Na półkach brakowało wielu towarów. Było tak na przykład na stoisku z kawami, herbatami, napojami zimnymi. Wielkie wózki stały między półkami. Leżały na nich nie wypakowane produkty oraz kartony, których też nie brakowało na podłodze. Na ladzie Punktu Obsługi Klienta leżały porozrzucane gazety. Cztery pracownice stały w jednym miejscu i rozmawiały. W Punkcie Obsługi Klienta nie było nikogo. Nie dało się zapłacić za wino przy stoisku z alkoholami. Tylko jedna z pięciu kas była otwarta. Przechodząca obok pani z ochrony nie przejęła się faktem, że rośnie kolejka do kasy. W pewnym momencie stało do niej aż siedem osób. Dopiero wtedy zawołano kolejną kasjerkę, ale trwało to następną dłuższą chwilę. Pani stojąca za mną w kolejce powiedziała "Jak zwykle jedna kasa czynna. Czego można się spodziewać po tym sklepie?". Kasjerka była natomiast miła. Przywitała się, podziękowała za zakupy, pożegnała mnie. Starała się jak mogła by rozładować kolejkę.