Opinia użytkownika: Sabina_15
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Po wejściu do banku podeszłam do kasy, aby wpłacić pieniądze. Pracownik pomimo czynnej kasy nie przerywał swoich czynności, ani mnie nie przywitał. Po kilkuminutowym oczekiwaniu (ok. 4 min.)bez problemu wpłaciłam pieniądze.Zostałam pożegnana. Później podeszłam do punktu obsługi lokat, pożyczek etc. Pani Barbara J.-S.powitała mnie uprzejmie. Po wtępnej rozmowie Pracownik okazał się bardzo pomocny. W sposób jasny i zrozumiały przedstawił mi ofertę banku. Zrobił dla mnie symulacje pożyczki (o taką usługe bankową pytałam), wyjaśnił mi wszelkie zawiłości i przedstawił alternatywne możliwości.Po zakończeniu rozmowy pracownik dał mi swoją wizytówkę, wyjaśnił dalszą procedurę i grzecznie się pożegnał.