Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Łukasz_181

Dotycząca firmy: ING Bank Śląski

Treść opinii: Przejrzysty rozkład kas i punktów obsługi klienta. Czytelna informacja uzyskiwana tuż przy wejściu o uzyskaniu odpowiedniego numerka, który wywołuje klienta do kasy lub punktu obsługi klienta. Czas oczekiwania na podejście do okienka 7 minut. Obsługa rzetelna, miła i fachowa. Osoba, która nie jest wtajemniczona w sprawy bankowe i finansowe jak na przykład fundusze inwestycyjne i fundusze emerytalne na pewno uzyska fachową obsługę. Pracowniczka banku posługuje się zrozumiałym dla laika językiem, sprawnie omijając słowa niezrozumiałe dla osoby nie orientującej się w terminologii bankowej . W banku mogło by być więcej krzeseł przeznaczonych dla klientów oczekujących na podejście do okienka bankowego. Z przykrością stwierdziłem, że w banku nie ma wskazanego miejsca w którym znajduje się toaleta. Ogólna ocena pozytywna.