Opinia użytkownika: Rishard
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Niemiło wspominam współprace z infolinią 9393, lepiej znaną jako "Błękitna linia", sporo razy PRÓBOWAŁEM korzystać z ich pomocy w takich sprawach jak reklamacja i awarie łącza Internetowego, Niestety szczerze mówiąc dopiero po 15-25 minutach moglem sie dodzwonić, w zaleznosci od pory dnia (przez ten cały czas- połączenie zajęte). Nawet o 3 w nocy czasami nie mam połączenia a potrzebuje sie skontaktowac kiedy jest np. awaria internetu. Jedynym plusem mogę powiedzieć, jest to że dostaje wyczerpującą odpowiedzi, i DOŚĆ szybką interwencję w sprawie. Lecz niestety z czasem wolałem już zadzwonić do fachowców co zrobią mi to profesjonalnie i nie mam problemu z kontaktem(w razie awari np.). Może i Zapłace więcej za usługę itp. ale wole to niż PRÓBOWAĆ dzwonić na "Błękitną Linie" i męczyć się w wolną linie.