Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Średnio dwa razy w miesiącu jestem zmuszona odwiedzic PKO BP. Wybieram wtedy placówkę najbliższą mojego miejsca zamieszkania. W dniu wczorajszym ponownie się tam udałam. Była 9 rano, a więc pora kiedy jeszcze na ulicach spotyka się mało ludzi. Weszłam do placówki. W kolejce stały trzy osoby, jedna była już obsługiwana. Obsługiwała jedna osoba, druga pracownica banku "pokręciła się" po swoim stanowisku, po czym poszła odebrac dzwoniący telefon. Okazało się że jest to rozmowa prywatna. trwała ok 15 minut. W tym czasie klientów obsługiwała tylko jedna osoba. Moja wizyta w placówce trwała ok 20 minut. Przed moim wyjściem druga pracownica usiadła na swoim stanowisku, gdyż zrobiła się spora kolejka. Taka sytuacja jak wczoraj zdarza się często. W placówce jest dużo ludzi, natomiast obsługuje tylko jedna osoba. Pracownicy placówki nie reagują na uwagi na temat małej obsługi albo o tym że ktoś mógłby usiąśc na sali.