Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Po przyjechaniu na stację, nacisnęłam przycisk mający na celu przywołanie obsługi stacji. Stojąc i czekając widziałam, że w środku przebywają dwie pracownice i jeden mężczyzna, który to wydawał się być ich znajomym. Na stacji nie było nikogo poza mną. Czas oczekiwania na pracownice wydał mi się zbyt długi tym bardziej, że widziałam iż nie stara się ona wyjść jak najszybciej, ponieważ była pochłonięta rozmową z owym mężczyzną. Po upływie ok. 2 minut pracownica wyszła i przywitała się przyjaźnie, rozpoczynając tankowanie mojego auta gazem. Po chwili rozpoczęła niezobowiązująca, aczkolwiek miła i sympatyczna rozmowę o mijającym wieczorze. Dzięki jej miłemu usposobieniu oraz grzeczności szybko zapomniałam o czasie oczekiwania na jej wyjście. Po zakończeniu tankowania zapytałam czy mogę zapłacić przekazując jej pieniądze, ponieważ nie chciało mi się wchodzić do środka, a posiadałam przy sobie wyliczona kwotę. Z grzecznością odpowiedziała iż nie ma problemu. Podałam pracownicy pieniądze dziękując, pożegnała mnie miłym tonem życząc dobrego i udanego wieczoru. Oceniam wizytę na 4 pomimo dość długiego oczekiwania na pracownika stacji, ponieważ sympatyczność, grzeczność i przyjazność pracownicy rekompensowała tę wcześniejszą wadę.