Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_411

Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska

Treść opinii: WIZYTA W SALONIE SPRZEDAŻY TP S.A. DOTYCZYŁA ZŁOZONEGO 16.11.08 PRZEZ INTERNET WNIOSKU O KONTYNUACJĘ NEOSTRADY.PRZEZ POMYLKĘ WYSŁALAM DWIE UMOWY -JEDNĄ Z LIVEBOXEM( KTÓRY NIE PRZYSŁUGUJE PRZY TEJ SZYBKOŚCI I DRUGĄ BEZ )PRZEDSTAWIŁAM DWIE ODPOWIEDZI TP S.A -JEDNEJ TELEFONICZNEJ, IŻ NIE MA TAKIEJ MOZLIWOŚCI MIGRACJI Z 512 kb/s DO 256 kb/s NA GODZINY, MUSZĘ ZACZEKAĆ DO ZAKOŃCZENIA TRWANIA UMOWY - DRUGIEJ MAILOWEJ, IZ TAK TP S.A PRZYJMUJE ZAMOWIENIE NA PRZEDŁUŻENIE UMOWY NADAJE JEJ NUMER I W CIĄGU 7 DNI ZJAWI SIĘ KURIER Z ANEKSEM I LIVEBOXEM. NA MOJE PYTANIE CO JEST PRAWDĄ- PANI W DZIALE OBSŁUGI SPRAWDZIŁA PO DŁUGIEJ I WYCZERPUJĄCEJ ROZMOWIE, ŻE ŻADNA, I MA ZAPISANE W KOMPUTERZE, IŻ UMOWA ZOSTANIE PRZEDŁUZONA OD 01.02.09 TJ .PO ZAKONCZENIU OBOWIĄZYWANIA UMOWY I ONA NIE WIE CZY JESLI ZJAWI SIĘ KURIER( W DODATKU Z LIVEBOXEM KTÓRY NIE PRZYSŁUGUJE DO 256 kb/s) czy go przyjąć czy wyrzucić.