Opinia użytkownika: Joanna_207
Dotycząca firmy: NOMI
Treść opinii: Przyjechalam sama na zakupy malarsko-remontowe. Wszystkie potrzebne rzeczy miałam już w koszyku, jeszcze tylko została mi do wzięcia 25kg gladź. Na hali było niewiele klientów więc liczyłam na to, że jak postoję chwilę przy tej gładzi zastanawiając jak ją w ogóle podnieść, to prędzej czy później podejdzie jakiś pracownik i mi pomoże. Tak się nie stało, w związku z czym sama dogoniłam jednego i się spytałam czy jest możliwość aby ktoś pomógł mi z transportem gładzi do samochodu, na co odpowiedź brzmiała, że na wózek zapakować tak, ale na parkingu już nie. Nie roztrząsając tematu co jest a co nie w obowiązkach pracowników hali, podziękowałam i poszłam po wózek. Gdy dotarłam z powrotem na miejsce, chciałam sama spróbować podnieść gładź, lecz na szczęście po chwilowym siłowaniu się z workiem podszedł ten sam pracownik i pomógł załadować 25 kilogramową gładź do wózka. Podziękowałam i pojechałam do kasy.