Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: swiatkarm.pl
Treść opinii: W dniu 15.11 poprzez sklep internetowy swiatkarm.pl zamówiłam duże opakowanie pokarmu dla psa. Nie było to pierwsze zamówienie w tym sklepie. Zarejestrowałam się bowiem jako klient w poprzednim miesiącu, podając dane konieczne do wysyłki towaru. Od razu otrzymałam podsumowanie złożonego zamówienia drogą mailową i natychmiast je potwierdziłam. Sklep reklamuje się, że dostarcza towar w 24 godziny. Brałam pod uwagę fakt, że pewnie jest tak tylko w dni powszednie. Strona sklepu jest bowiem prawdopodobnie jeszcze w budowie i nie ma na niej regulaminu zakupów. Karma dotarła o mnie w przeciągu niespełna 45 godzin, ale były problemy z jej dostarczeniem. W dniu wczorajszym otrzymałam z firmy informację, że paczka została wysłana 17.11. Otrzymałam numer listu przewozowego UPS i sprawdziłam go na ich stronie internetowej. Okazało, że się, że towar jest "w doręczeniu", jednak nie było go do 16. Zadzwoniłam do firmy kurierskiej i tam przekazano mi informację, że owszem, jest paczka do mnie, ale nie na podany do doręczenia adres.