Opinia użytkownika: Elżbieta_48
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Wybrałam się już poraz drugi z reklamacją szuszarko lokówki firmy MPM. Chciałam ją wymienić, ponieważ nagle przestała działać. Bardzo długo musiałam czekać aż ktoś do mnie podejdzie. Pani pracująca w dziale obsługi klienta w pierszej kolejności zapytała mnie czy suszarka się czasem nie przegrzała. Odparłam, że odczekałam chwilę aż do ostygnięcia suszarki, ale mimo to nie włączyła się. Pani podłączyła sprzęt, który nie zadziałał. Okazało się, że minęło już ponad 5 dni od zakupu i nie mogę jej wymienić o czym nikt mnie wcześniej nie poinformował. Po dłuższej dyskusji i moich próbach wyjaśnienia sytuacji Pani poprosiła kierownika. Wypytał mnie o całą sytuację i obejrzał suszarkę. Poinformował mnie o terminie 5 dni- takie są procedury. Dodał, że suszarka nosi ślady użytkowania. Odparłam, że jest dość oczywiste skoro używa jej codziennie, po to ją kupiłam i tylko w ten sposób mogłam sprawdzić czy działa. Niestety nie udało się jej wymienić. Byłam zmuszona złożyć reklamację, w czasie której sama dopytywałam się o szczegóły i warunki, bo Pani z punktu obsługi klienta milczała jak grób. Teraz oczekuję nawet 30 dni na odpowiedź.