Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Złożyłam wniosek o kartę kredytową w mbanku. Wniosek został przeze mnie podpisany i przesłany przez przedstawiciela mBanku do ostatecznej analizy w dniu 22.10.2008. Pod taką datą widnieje w systemie jako rozpatrzony w 55%. Ponieważ od czasu dostarczenia dokumentacji minęły 2 tygodnie postanowiłam dowiedzieć się, dlaczego wniosek utknął na tym poziomie i co jest tego powodem. Próbowałam skontaktować się z mlinią poprzez czat, który dostępny jest po zalogowaniu do systemu. Czekałam 2.45 min na połączenie z obsługa. Bezskutecznie. Pomyslałam, że w godzinach 13.00-15.00 dużo osób próbuje sie połączyć, więc moje szanse są znikome. Postanowiłam zatem wysłać zapytanie o wniosek poprzez formularz kontaktowy. Ale i tu znalazłam problemy.Okno formularza zupełnie nie współgrało ze stoną internetową na której się wyświetlało. Przesunięcia okienek dialogowych (część z nich nie była widoczna na stronie)spowodowały, że nie mogłam wpisać zarówno swoich danych jak i treści zapytania. Musiałam zatem skorzystać z infolini, którą staram sie omijać ze względu na wydłużony czas oczekiwania na połączenie. Postanowiłam zadzwonić koło 18.00 mając nadzieję, że połączenie będzie szybsze. Udało sie połączyć stosunkowo szybko. Przywitał mnie głos pani, która przedstawiła się i zapytała w czym może mi pomóc. Przedstawiłam jej sprawę złożonego wniosku o kartę kredytową: powiedziałam, ze niepokoi mnie to iż tak długo odbywa się weryfikacja. Poprosiłam o sprawdzenie, czy może brakuje jakiś dokumentów, które powinnam dodatkowo złożyć by zakończyć procedurę. Pani grzecznie poprosiła bym podczekała na linii a ona w tym czasie sprawdzi jaki jest status wniosku. Na odpowiedź czekałam dokładnie 8 minut. Czas ten był przerywany przez pracownika kolejnymi prośbami o cierpliwość. Kiedy po 8 minutach pracownik zaczął przekazywac mi informacje okazało się, że nie może ustalić co dzieje się z moim wnioskiem. Z informacji w systemie wynika, że wszystkie dokumenty zostały dostarczone do analizy. Jednakże na tym kończy się jego wiedza. Zatem poświęciłam łącznie ponad 10 minut by nie uzyskać żadnej informacji na temat złożonego wniosku. Nie uzyskałam również informacji co mam dalej w tym przypadku zrobić. Czekać dalej? Może złożyć reklamację? dziaj jest 18.11.08. Reklamacji jeszcze nie złożyłam. Czekam. Status realizacji wniosku po prawie miesiącu czekania nadal na poziomie 55%. Jestem zażenowana tym bardziej, że jest to już drugi złożony przeze mnie wniosek o kartę kredytową. Z poprzednim również miałam problemy.